تهرانی های مشترک همراه اول از این پس می توانند جهت رفع مشکلات زیر به یکی از 8 شعب ایجاد شده  جهت ارتباط با مشتری مراجعه کنند. این 8 شعبه ارتباط با مشتری جهت تسهیل در خدمت رسانی به مشترکین همراه اول ایجاد شده است .


با اجرای این طرح مسوولیت ثبت و رسیدگی به مشکلات مشترکین همراه اول در بخشهای مشکلات آنتن دهی، آوای انتظار، عدم امکان تماس با خارج از کشور، عدم امکان تماس با ۹۹۹۰، وصل پیامک تبلیغاتی، حذف پیامک تبلیغاتی، ثبت نام و خرید سیم کارت، مشکلات پیامک، سرویس های ارزش افزوده، مشکلات GPRS، مشکلات MMS، مشکلات بسته ها، مشکل خرید شارژ از ۹۹۹۰، مشکلات کارت شارژ اعتباری، عدم ارسال قبض، مشکلات خرید شارژ اینترنتی، مشکلات VMS، جیرینگ و هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده به عهده شرکت خدمات اول TCT می باشد.

مشترکین با مراجعه به این شعب مشکلات خود را ثبت کرده و کد پیگیری دریافت می کنند سپس شرکت خدمات اول TCT پس از انجام پیگیری های مربوطه حداکثر پس از یک ماه به مشکلات ثبت شده در خصوص آنتن دهی و بین ۳ تا ۱۰ روز به سایر مشکلات پاسخ مناسب خواهد داد.

شما می توانید جهت رفع مشکلات خود از ساعت 8  الی  16 بعد از ظهر به یکی از شعبه های برگزیده شرکت خدمات اول TCT مراجعه کنید ....

آدرس شعب :

شعبه پاسداران: پاسداران خیابان بهستان هشتم پلاک ۱۷
شعبه سلمان فارسی: سعادت آباد خیابان سرو غربی نرسیده به میدان شهرداری
شعبه پیروزی: خیابان پیروزی سه راه سلیمانیه خیابان بیمارستان فجر پلاک ۲
شعبه ملت: خیابان سعدی جنوبی خیابان اکباتان
شعبه آیت الله کاشانی: بلوار فردوس خیابان شهید سلیمی جهرمی
شعبه شهید منتظری: شهرری جاده قم نبش خیابان شهید غیبی
شعبه شهید حکمت شعار: خیابان فرجام شرقی خیابان ۴۱
شعبه شیخ فضل الله نوری: میدان ونک خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی جنب آتش نشانی